Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
SysAid vs. Deskpro
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 79,00/maand
US$ 29,00/maand
SysAid helpt organisaties in alle sectoren, van het MKB tot Fortune 500-bedrijven. Van de basis- tot ondernemingseditie, er is zeker een editie die bij de grootte van jouw bedrijf past.
Voor elke organisatie die uitstekende service moet leveren, van het MKB tot grote ondernemingen. Geschikt voor klantenservices/productondersteuning/IT-service desks.
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Aanpasbare rapporten
- Aanpasbare sjablonen
- Communicatie via meerdere kanalen
- Integraties van derden
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten