Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Spiceworks Cloud Help Desk vs. Atera
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 129,00/maand
IT-professionals! Er is niets beter dan het leven van IT-professionals gemakkelijker te maken. Of je nu een CTO, IT-manager, IT-ondersteuningsspecialist of sysadmin bent, Spiceworks heeft iets voor je.
De klanten zijn Managed Services Providers van elke grootte. Atera brengt je hele bedrijf samen. Minder gedoe, meer controle en een MSP-strategie die echt werkt.
- Aanpasbare branding
- Applicatiebeheer
- Assets volgen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Klantenondersteuning
- Prestatie bewaken
- Prestatiemeetwaarden
- Toegang en controle op afstand
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Applicatiebeheer
- Assets volgen
- Dashboard
- Kennisbankbeheer
- Klantenondersteuning
- Prestatie bewaken
- Prestatiemeetwaarden
- Toegang en controle op afstand
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten