Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Spiceworks Cloud Help Desk vs. Freshdesk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Niet door leverancier verstrekt.
US$ 15,00/maand
In totaal
4,4 (566)In totaal
4,5 (3.365)
IT-professionals! Er is niets beter dan het leven van IT-professionals gemakkelijker te maken. Of je nu een CTO, IT-manager, IT-ondersteuningsspecialist of sysadmin bent, Spiceworks heeft iets voor je.
Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Dashboard
- Incidentenbeheer
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Dashboard
- Incidentenbeheer
- Kennisbankbeheer
- Prestatiemeetwaarden
- Projectbeheer
- Taakbeheer
- Waarschuwingen/Meldingen
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten