Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
LiveAgent vs. Balto
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
€ 19,00/maand
Niet door leverancier verstrekt.
In totaal
4,7
(1.665)
In totaal
4,4
(10)
Voor een breed scala aan kleine en middelgrote bedrijven in e-commerce, telecommunicatie, verzekeringen, SaaS, startups en ondernemingen. De doelgroep is iedereen die begrijpt hoe belangrijk klantenservice is.
Balto helpt allerlei contactcenters, waaronder verkoopteams, incasso's, klantenservice en fondsenwerving.
- API
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Agent-interface
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Oproepregistratie
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- API
- Aanpasbare rapporten
- Activiteitendashboard
- Agent-interface
- Communicatie via meerdere kanalen
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Oproepregistratie
- Prestatiemeetwaarden
- Real-Time Data
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten