Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor ClickTime die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor ClickTime om te bepalen of er concurrenten zijn voor ClickTime die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur. Meer informatie over Clio
Online tijdregistratiesoftware, ideaal voor iedereen die op zoek is naar een flexibele oplossing om tijd bij te houden, het bedrijf te analyseren of facturen te verzenden aan klanten. Meer informatie over Harvest
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
SurePayroll maakt salarisadministratie eenvoudig, waardoor je tijd bespaart en je de flexibiliteit hebt om de salarisadministratie in je planning op te nemen. Ideaal voor 1-10 werknemers.
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Volg de tijd op jouw favoriete manier: op je computer, met behulp van een desktop-app, Google Chrome-invoegtoepassing of -webapp, of met de mobiele TimeCamp-app.
Easy Redmine 2018 is een complete, uitbreidbare en veelzijdige Redmine-upgrade met de meest gewilde Redmine-functies.
Tijdregistratie is eenvoudig en intuïtiever met Clockify: een app voor tijdregistratie, factureerbare uren en rapportage om de productiviteit te verbeteren.
RUN biedt kleine bedrijven de HR- en payrolldiensten die ze elke dag en bij elke stap nodig hebben om hun bedrijf te runnen.
Urenregistratie vereenvoudigd. Genereer meer inkomsten, versnel de cashflow en werk efficiënter.
Software voor tijd- en onkostenregistratie, zowel op het bureaublad als onderweg, die integreert met QuickBooks en populaire praktijkbeheersoftware.
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.