Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Beste 15 alternatieven voor ServiceNow Customer Service Management

Verken alternatieven voor ServiceNow Customer Service Management die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor ServiceNow Customer Service Management om te bepalen of er concurrenten zijn voor ServiceNow Customer Service Management die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
DevOps-pakket dat softwareontwikkeling vereenvoudigt via broncode- en pakketcontrole, testen en automatisering van de implementatie van apps.
App- en game-ontwikkelingsplatform waarmee ontwerpers apps kunnen ontwikkelen, bewerken en testen met behulp van verschillende tools en technieken.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Cloudcomputingplatform voor het creëren van VM's, het ontwerpen en uitvoeren van webgebaseerde toepassingen, smart client-toepassingen en XML-webservices.
Beheertool voor eindpuntsystemen waarmee bedrijven IT-middelen, voorraden, systeemimplementatie en beveiligingspatches kunnen beheren.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Een volledig managed service-beheerpakket met ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM, klantenservice en beveiliging.
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.