Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Verken alternatieven voor SeamlessDesk die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor SeamlessDesk om te bepalen of er concurrenten zijn voor SeamlessDesk die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Geproduceerd in Duitsland: de helpdesksoftware met ticketsysteem en kennisdatabase, aan te passen aan je behoeften en uitbreidbaar.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Deepser is een helpdesk- en ticketing-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren.
Neoforce Helpdesk: Efficiënte ticketing, flexibele aanpassingen en aantrekkelijke prijzen. Verbeter je klantenservice op elk apparaat.