Verken alternatieven voor Zendesk Suite die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Zendesk Suite om te bepalen of er concurrenten zijn voor Zendesk Suite die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Plan onbeperkte berichten in, beheer sociale netwerken, volg gesprekken en meet de prestaties vanaf één dashboard.
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Cross-channel solution that covers contact center, web, and social aspects of customer service experience.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Tidio is een klantenserviceplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio