Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Verken alternatieven voor Google Docs die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Google Docs om te bepalen of er concurrenten zijn voor Google Docs die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.
Sorteren op
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Ontworpen om spreadsheets in realtime te creëren, te wijzigen en te delen. Vooraf ontworpen sjablonen, chatten en opmerkingen zijn beschikbaar.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Alles-in-één pakket voor kantoorproductiviteit met e-boekpublicatie, macrobeheer, creatie van pdf-formulieren, fotobewerkingen en organiseren.
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven afbeeldingen, documenten en whiteboard-inhoud kunnen converteren naar PDF-bestanden.
Quip combineert documenten, spreadsheets en een chatfunctie in één goed georganiseerde ervaring.
Collaboratieve werkruimte die teams helpt bij het organiseren van documenten voor hun vergaderingen.
Gratis pdf-lezer waarmee gebruikers pdf-documenten kunnen bekijken, ondertekenen, annoteren en afdrukken.
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Populaire vergelijkingen
- Google Docs vs Evernote Teams
- Google Docs vs Google Forms
- Google Docs vs Confluence
- Google Docs vs Google Sheets
- Google Docs vs Airtable
- Google Docs vs Notion
- Google Docs vs OneDrive
- Google Docs vs WordPerfect Office
- Google Docs vs Dropbox Business
- Google Docs vs Microsoft Teams
- Google Docs vs Microsoft Lens
- Google Docs vs Quip
- Google Docs vs Dropbox Paper
- Google Docs vs Adobe Acrobat Reader