Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor Bria die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Bria om te bepalen of er concurrenten zijn voor Bria die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening!
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
Audio- en videotelefoon en instant messenger die het delen van schermen ondersteunt voor online presentaties.
Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten, en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team.
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Bitrix24 is een zakelijk VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Callcenteroplossing met ingebouwde realtime bedrijfsanalyse, geavanceerde wachtrijen, controlemodi en nog veel meer.
LeadDesk is cloud-gebaseerde contactcenter software die VoIP-services van hoge kwaliteit biedt. Er worden meer dan 100 miljoen VoIP per jaar verwerkt.