Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Verken alternatieven voor Freshchat die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Freshchat om te bepalen of er concurrenten zijn voor Freshchat die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren.
Tools waarmee marketing-, communicatie- en PR-professionals de wereld om hen heen kunnen volgen, analyseren en beïnvloeden.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Gratis alles-in-één website-betrokkenheidstool - 12 tools ingebouwd in 1 knop
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
Crisp is veel meer dan freelive chatsoftware. Dit geweldige product heeft meerdere functies om je klanten te verrassen.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
LivePerson maakt het leven gemakkelijker door de manier te wijzigen waarop mensen met merken communiceren via chat en berichten ondersteund door bots en AI.
LiveChat laat bestaande en potentiële klanten via je website met je bedrijf praten en geeft hen in realtime een persoonlijke ervaring.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Met Zendesk Chat, voorheen Zopim, kun je je websitebezoekers in realtime volgen en met hen chatten.