Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor Hive die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Hive om te bepalen of er concurrenten zijn voor Hive die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Oplossing voor taakbeheer die bedrijven van elke omvang helpt taken te plannen, voortgang bij te houden en meer.
Kanbanize biedt lean projectmanagementsoftware waarmee bedrijven hun werk op efficiënt wijze kunnen organiseren en beheren en op de hoogte kunnen blijven van elk project.
Stroomlijnen, plannen en op het goede pad blijven. Eenvoudig urenregistratie, projectmanagement en uitgebreide rapporten betekenen meer tijd voor grote ideeën.
Ruim 68.800 klanten in meer dan 100 landen gebruiken de bekroonde software van HubSpot om hun klanten aan te trekken, betrokken te maken en hen te verrassen. Meer informatie over HubSpot Marketing Hub
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
ActiveCollab is dé projectbeheersoftware die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg eindelijk het echte werk gedaan! Meer informatie over ActiveCollab
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Volg offertes, projecten, resources, taken, urenstaten, marges en facturen. Verbind kantoorpakketten, financiën, CRM, Slack, Trello, Jira. Meer informatie over VOGSY
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
De alles-in-één projectmanagementsoftware die één intuïtief platform biedt voor al je zakelijke activiteiten. Rodeo maakt het soepel.