Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor Helpshift die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Helpshift om te bepalen of er concurrenten zijn voor Helpshift die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Service Cloud 360, een populair klantenserviceplatform, stelt bedrijven in staat om naadloze betrokkenheid te stimuleren van de klant. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Alles wat je helpdesk nodig heeft om tickets snel en gemakkelijk te sorteren en op te lossen. Ondersteund door toonaangevende, 24/7 technische ondersteuning. Meer informatie over Issuetrak
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Zendesk biedt een toonaangevende oplossing voor klantenservice.
Kustomer is het omnichannel helpdeskplatform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Begin gratis met LiveAgent en bouw geweldige klantrelaties op met de ultieme helpdesktool voor bedrijven van elke omvang.
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Het moderne platform voor helpdesksoftware voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren.
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.