Bekijk alternatieven voor Whatfix die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Whatfix om te bepalen of er andere opties zijn voor Whatfix die je ook zou kunnen overwegen.

Het Thought Industries-platform helpt lerende bedrijven om inkomsten te vergroten en hun online trainingsactiviteiten te schalen.
eloomi is een eenvoudig te gebruiken Learning Management System met integreerbaar prestatiebeheer dat wordt aangeboden in een flexibele cloudgebaseerde oplossing. Meer informatie over eloomi
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Web Cloud Software (SaaS) for the management of training activities.
iTacit is a front-line employee platform that puts everything work in one mobile-first, easily accessible place.
niikiis is een onboardingplatform dat je helpt tijd en geld te besparen en de betrokkenheid op alle niveaus van je organisatie stimuleert. Meer informatie over Niikiis
Oplossing voor productadoptie die binnen zakelijke toepassingen realtime begeleiding en ondersteuning biedt voor je klanten en werknemers.
SkyPrep is gespecialiseerd in het automatiseren en overzetten van elk aspect van je medewerkerstraining naar een online platform, eenvoudig en zonder gedoe. Meer informatie over SkyPrep
Prijswinnend LMS dat cursisten en beheerders waarderen. Train je werknemers, klanten en partners met gemak. E-comm, SSO en sociale functies. Meer informatie over Absorb LMS
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Engage your employees, enlighten your leaders, grow your business.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
De software van Bridge voor de ontwikkeling van medewerkers verhoogt de betrokkenheid via leren, samenwerken, vaardigheden opbouwen en loopbaanontwikkeling.