Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor Cheqroom die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Cheqroom om te bepalen of er concurrenten zijn voor Cheqroom die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Complete software voor voorraadbeheer en het volgen van goederen met zeer configureerbare en gebruiksvriendelijke functies voor kantoren en magazijnen.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
TAG heeft een bewezen 15-jarige staat van dienst voor het beheer en onderhoud van bedrijfsmiddelen, met duizenden tevreden klanten wereldwijd. Boek een demo.
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Volgen, toewijzen, service, onderhouden, in- en uitchecken en wegdoen van goederen met waarschuwingen, herinneringen en e-mails om je goederenbeheer te stroomlijnen.
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Toonaangevende oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen voor organisaties van elke omvang die het beheer van bedrijfsmiddelen willen vereenvoudigen.
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Onderhoud van apparatuur, wagenparkbeheer, planning van verzending, tijdregistratie, realtime rapportage, cloud- en offline-capaciteiten.
De alles-in-één app voor je activagerelateerde activiteiten. Voer je activiteiten vlotter uit, verbeter de klantenservice en bespaar kosten.