Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Verken alternatieven voor FrontSpin die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor FrontSpin om te bepalen of er concurrenten zijn voor FrontSpin die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een gratis platform voor interne verkoop.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor uitgaande verkoop. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal.
De software voor contactcenters van contactSPACE helpt interne verkoopteams de efficiëntie te verhogen en de kwaliteit van contacten te verbeteren.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam, gemaakt voor interne verkoopteams.
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Cloudgebaseerde callcentertechnologie; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse.
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren.
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, interactieve spraakherkenning, QA (Quality Assurance), 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten