Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Verken alternatieven voor Event Staff App die de meeste gelijkenis vertonen wat betreft belangrijke functies en voordelen. Bekijk de volgende alternatieven voor Event Staff App om te bepalen of er concurrenten zijn voor Event Staff App die je ook in je onderzoek naar software kunt betrekken.

monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Sage HR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt.
Planningssoftware voor bedrijven en teams. Plan de werktaken van al je medewerkers, klantactiviteiten, projecten, plus andere taken en bedrijfsmiddelen.
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
Een cloudgebaseerd HR-pakket gemaakt van 11 softwares die de cyclus van werknemers omvat: aantrekking, identificatie, ontwikkeling en betrokkenheid.
Platform voor het boeken van evenementen en online betalingen voor locaties, restaurants, cateraars en horecagroepen.
Timezynk is een cloudgebaseerd online planningsplatform waarmee werknemers en managers planningen, tijdrapportage, loonadministratie en boekingsverzoeken kunnen beheren.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.